close
غير مصنف

بنتي الصغيرة لقتها نازلة مخضوضة من على السطح وعمالة تترعش بطريقة غريبة,

­­ ­

قال إن الموضوع خطير, البنت عندها أنيميا واحتمال يكون مرض في الدم, ودخلنا في دوامة كبيرة من التحليلات والإشاعات في المستشفيات الخاصة, الموضوع كان مُكلف فوق الوصف, لدرجة إننا خلصنا كل الفلوس وروحنا بعنا موبايل في البيت عشان نكفي..

واشترينا العلاج ومشينا عليه يومين, وطول اليومين كنت بسمع صوت الغربان حولين الشبابيك بتاعت الشقة للأسف, وكمان العلاج كان بيجيب نتيجة سلبية, البنت كانت بتفضل تتألم بصوت واهن أوي وتطلب مني إني الحقها لأنها هتموت, كان قلبي بيتقطع عليها ومش عارفة أنا ممكن أعمل ايه عشانها..

وفضلت البنت حالتها تسوء أكتر واكتر, اسبوع كامل عبارة عن مستشفيات وغربان في الحِلم والحقيقة, اسبوع كنت ببكي فيه ليل نهار وبدعي ربنا يرفع عننا الكرب ده, لحد ما فعلا الفلوس كلها خلصت, ومبقاش فيه غير مبلغ بسيط جدا, طلبت من جوزي يستلف من أخوه لقيته متوتر وساكت, سألته عن سبب سكوته لقيته بيقول ان بنت أخوه كمان مريضة أوي وهو حاله على آده زينا..

وقبل ما نكمل كلامنا سمعنا جرس الباب, فتح جوزي الباب وكان أخوه اللي بيخبط, بعد دقايق دخل جوزي وعنيه حيرانة أوي, سألته وقالي ان أخوه طالب ولو 100 جنيه سلف لأن البنت مريضة وعايز يجبلها الحُقنة, قلبي وجعني عليها أوي وقتها زي ما كنت موجوعة على بنتي..

لتكملة القصة اضغط على الرقم 6 في السطر التالي 👇

الصفحة السابقة 1 2 3 4 5 6 7 8الصفحة التالية

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى