close
غير مصنف

بنتي الصغيرة لقتها نازلة مخضوضة من على السطح وعمالة تترعش بطريقة غريبة,

­­ ­

صرخت وصحيت من نومي وانا حاسة بألم النقرة في رجلي وقلبي بيدق بهيستريا, قمت وانا بذكر الله وروحت أطمئن على بنتي, فتحت الباب بهدوء شديد بس كانت فيه حاجة غريبة أوي, كنت شايفة جسم اسود صغير واقف على جسمها وعمال يتحرك في ثبات مخيف..

ولعت النور من خوفي وشوفته, غراب صغير عمال يخربش في جسمها بمنقاره, وقبل ما أتحرك اللنضة ضربت بصوت عالي واتحرقت, وبقيت في قلب الضلمة شايفة عيون حمرة زي الدم, عيون غراب الله أعلم ده طير ولا شيطان..

مشيت بشويش ناحية الشباك وانا مرعوبة عشان أفتحه ويخرج منه, وهو بدأ يراقب حركاتي وينعق بصوت بشع, صوت عالي بيتردد صداه في الاوضة كلها, لحد ما قدرت أفتح الشباك, في اللحظة دي هجم عليا وهو بينعق بصوت أعلى وأعلى, صرخت من الخضة وضربته بالمقشة لحد ما خرج من الشباك..

أعصابي كانت منهارة تماما, قعدت على الأرض وفضلت أبكي, كنت مرعوبة, حاسة إن فيه شر كبير بيحاول يصطادني انا وبنتي, ورجع جوزي وفضلت إني محكيش على أي حاجة, وعلى الصبح روحت أطمن على بنتي ملقتهاش في سريرها, اترعبت عليها وجريت أدور عليها زي المجنونة..

وعلى السطح كانت واقفة زي الصنم, وفي ايديها جثة غراب جديدة, جثة بشعة ومُخيفة جدا, شديت منها الجثة ورمتها وحضنتها بقوة, بس البنت كانت مريضة أوي, مريضة بطريقة غريبة, وشها كان شاحب زي الأموات, خدناها وجرينا على المستشفى من تاني..

بس المرة دي الدكتور

لتكملة القصة اضغط على الرقم5 في السطر التالي 👇

الصفحة السابقة 1 2 3 4 5 6 7 8الصفحة التالية

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى